A DXVK 2.6 jelentős frissítésként érkezik, amely számos játékhoz hoz teljesítménybeli javításokat és új funkciókat. Az egyik legfontosabb újdonság az NVIDIA Reflex támogatása, amely csökkenti a bemeneti késleltetést a kompatibilis D3D11-es játékokban. Ez a funkció a Proton Experimental és az NVIDIA VK_NV_low_latency2 támogatásával rendelkező driverekkel érhető el. Az olyan játékokban, mint a God of War, Overwatch 2 és Quake Champions, a hozzávetőleges bemeneti késleltetés megjeleníthető a DXVK_HUD=latency beállítással. Azonban az Unreal Engine 4 alapú D3D11-es játékok többségében ez nem működik megfelelően, ezért ezeknél ajánlott a D3D12 használata.
Tartalomjegyzék

Hibajavítások és teljesítménybeli fejlesztések a DXVK 2.6-ban
Számos játékban javult a megjelenítés és a teljesítmény. Megoldást találtak egy gyakori játékhibára, amely NVIDIA kártyákon MSAA használatakor torz képkimenetet eredményezett. Ez többek között az Assassin’s Creed 3, Black Flag, Watch Dogs és Stalker: Clear Sky esetében jelentkezett. Bár az új eljárás kis mértékben növelheti a memóriahasználatot és a teljesítményigényt, az AMD GPU-kon eddig sem jelentkező hiba véglegesen javításra került.
A GPU-terhelés csökkentése érdekében optimalizálták az NVAPI UAVOverlap funkciót használó játékokat, például a Baldur’s Gate 3-at. A modern játékokban, mint a Trine 5, kis mértékben nőtt a GPU-korlátos teljesítmény. A God of War esetében csökkentették a CPU-terhelést az erőforrások hatékonyabb kezelésével. Eltávolították a d3d11.dcSingleUseMode opciót, így az elhalasztott parancslisták kezelése mostantól alapértelmezés szerint megfelelően működik, ami javításokat hozott például a Cardfight!! Vanguard Dear Days 2 játékban.
D3D8 és D3D9 javítások
Kijavítottak egy versenyhelyzetből adódó hibát, amely több szálon történő eszközbetöltés esetén összeomlást okozhatott. Megoldották azokat a problémákat is, amelyek a shader támogatás kikapcsolásakor jelentkeztek. Egyes játékok, például a CivCity: Rome, most már helyesen jelenítik meg az árnyékokat Intel GPU-kon. A Global Operations, Need for Speed: Hot Pursuit 2, Silent Hill 2 és Tom Clancy’s Splinter Cell esetében grafikai hibák kerültek javításra. A Trainz 1.3 játékban az alt+tab használata már nem okoz problémát.
Általános fejlesztések és stabilitási javítások
A Vulkan swapchain implementációját újratervezték a nagyobb megbízhatóság érdekében. Továbbá javították a multisample resolve hatékonyságát a tiling architektúrájú GPU-kon. Egy regresszió miatt bizonyos rendszereken memória-allokációs hibák léptek fel, különösen a Qualcomm zárt forráskódú drivereivel, ezt most orvosolták. Ez azonban nem jelenti azt, hogy DXVK hivatalosan támogatná az Androidot vagy a mobil drivereket.
Megoldottak egy hibát, amely bizonyos japán nyelvi beállítások esetén azonnali összeomlást okozott. A 32 bites verziókban is csökkentették az összeomlások esélyét a GCC-fordító által okozott veremigazítási problémák javításával. A fejlesztői irányelveket tartalmazó wikioldalt pedig frissítették, hogy jobban tükrözze a jelenlegi megvalósítási részleteket.
A DXVK 2.6 elérhető letöltésre a projekt GitHub-oldalán, valamint hamarosan a disztribúciók hivatalos csomagtáraiban is frissülni fog.