Megérkezett az OpenMoHAA 0.82.0 bétaverziója, amely új szintre emeli a mesterséges intelligenciával vezérelt mozgást és navigációt a Recast Navigation könyvtár bevezetésével.. Ennek köszönhetően többé nincs szükség a korábbi mp-navigation pk3 fájlra. A projekt dokumentációja is megújult, áttekinthetőbbé vált, és mostantól saját weboldalon érhető el. A Windows-felhasználók számára újdonság, hogy a játék MSI telepítőcsomag formájában is elérhető. A többjátékos kiszolgálók listáját is új alapokra helyezték, miközben számos, az eredeti játékból örökölt hibát is kijavítottak. Egyre több szerverüzemeltető teszteli a játékot saját modjaival, biztató eredményekkel.
Tartalomjegyzék

Technikai és vizuális fejlesztések az OpenMohAA-ban
Az új OpenMohAA kiadásban frissült az OpenAL az 1.24.3-as verzióra, ami jobb hangminőséget biztosít, és javítja az eszközfelismerést is. A játék futtatható fájljainak architektúra-jelöléseit eltávolították, egyszerűbbé téve a telepítést és az automatizált szkriptek használatát. Az új változat nem kompatibilis a korábbi mentésekkel. Számos új parancs, naplózási funkció, verzióellenőrző mechanizmus, valamint stabilitási és biztonsági javítás is bekerült, továbbá megoldották a felhasználói névkezeléssel, memóriahasználattal és menürendszerrel kapcsolatos problémákat. A felhasználói felület ablakos módban immár hardveres egérkurzort használ, és több, az eredeti játékban is jelen lévő összeomlási hibát sikerült megszüntetni.
Mesterséges intelligencia és többjátékos mód
A mesterséges intelligencia immár képes automatikusan generált navigációs hálókon mozogni, amely akár nagy pályákon is pillanatok alatt elkészül. Az AI most már képes ugrani, mászni, kisebb akadályokat kikerülni, és összetettebb mozgásformákat végrehajtani. A többjátékos mód teljesen áttért a 333networks mesterkiszolgálóra, amely stabilabb és megbízhatóbb kapcsolatot biztosít. A játék egyszerre több mesterkiszolgálót is kezel, így bármelyik kiesése esetén a többiek továbbra is működnek. A játék új Instant Action funkcióval bővült, amely lehetővé teszi a népszerű szerverek gyors elérését, valamint pontosabb szerverinformációkat nyújt a játékosok számára.
Hibajavítások
A fejlesztők számos hibát orvosoltak a játékmodulban, beleértve az AI viselkedését, animációkat, memóriahibákat, valamint a fegyver- és lövedékkezelést. Több olyan összeomlási és kompatibilitási problémát is sikerült megszüntetni, amelyek az eredeti játékban is jelen voltak, különösen a Breakthrough és Spearhead kiegészítőkben. A játékosmodellek gyorsítótárazása, névkezelés, azonnali üzenetek kezelése és a pontszámítás logikája is pontosabbá vált. Javították a ködmegjelenítést, a térképek spawn pontjait és a többjátékos ütközések során fellépő hibákat. Az új verzió egyértelmű előrelépést jelent a játék megbízhatósága és játszhatósága szempontjából, miközben nyitva hagyja az utat a további modifikációk és közösségi fejlesztések előtt.
A kiadási megjegyzések eredeti nyelven a projekt GitHub oldalán olvashatók, ahol letöltheted az OpenMohAA legújabb kiadását is. A motor futtatásához az eredeti játék szükséges, melyet megvásárolhatsz a GOG.COM on Medal of Honor: Allied Assault Warchest néven. Ez a csomag tartalmazza az alapjátékot, illetve annak két kiegészítőjét, a Spearheadet és a Breakthroughot is.
