Az AMD FSR 3.1 került hozzáadásra a Ghost of Tsushima, Horizon: Forbidden West és számos más játékhoz

El kell ismerni a PlayStation Publishing és fejlesztési partnereik, mint a Nixxes Software és a Jetpack Interactive lenyűgöző folyamatos támogatását a PC-s kiadásokhoz, amelyekhez most hozzáadták az AMD FidelityFX Super Resolution 3.1-et (FSR 3.1) több játékban is.

Az AMD tegnap jelentette be, hogy az FSR 3.1-et mostantól az alábbi játékokhoz adták hozzá:

  • Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT
  • Horizon Forbidden West Complete Edition
  • Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  • Marvel’s Spider-Man Remastered
  • Ratchet & Clank: Rift Apart
  • És hamarosan megjelenik a God of War Ragnarök

Minden játékban néhány más változtatás is történt a frissítésekkel, például néhányuk frissült az Intel XeSS 1.3-ra is.

Az AMD FSR 3.1 került hozzáadásra a Ghost of Tsushima, Horizon: Forbidden West és számos más játékhoz
A képen: Horizon Forbidden West

Az AMD FSR 3.1 fejlesztései közé tartoznak:

  • Felbontási képminőség javítása:
  • Javított időbeli stabilitás, csökkentve a villogást és a csillogást.
  • Jobb ghosting csökkentés és részletmegőrzés.
  • Fejlesztett képkocka-generálás:
  • Elválasztott képkocka-generálási technológia, amely zökkenőmentesen működik más felbontásjavító megoldásokkal.
  • Frissíthető FSR API:
  • Egyszerűsített frissítések a fejlesztők számára az FSR jövőbeli verzióira.
  • Fejlesztői támogatás:
  • Támogatás hozzáadva a Vulkan és az Xbox Game Development Kit (GDK) számára.

A frissítéssel remélhetőleg még jobban fognak működni a Steam Decken, valamint azok számára, akik magas felbontást használnak asztali Linuxon Protonnal.