Az NVIDIA RTX Remix, amely klasszikus játékok vizuális feljavítását teszi lehetővé, elérte az 1.0-s verziót, jelentős új fejlesztésekkel. A szoftver egy platformot biztosít a DirectX 8 és DirectX 9 játékok modernizálására, működéséhez pedig részben a DXVK-re támaszkodik, amely lehetővé teszi, hogy ezek a régi D3D8/D3D9 címek a Vulkan API-n fussanak.
Tartalomjegyzék

Bevezetésre került a DLSS4 támogatása
Az RTX Remix 1.0 egyik legfontosabb újítása a DLSS4 támogatás, amely többszörös képkockagenerálást és transzformátormodellt használ a sugárkövetés rekonstrukciójához. Továbbá bevezették a Neural Radiance Cache (NRC) támogatását is, amely egy élőben betanított mesterséges intelligencia-alapú megoldás az indirekt fények pontosabb és gyorsabb kiszámítására.
Egyéb újdonságok
Az új verzióban megjelent a ray-traced alfelületi szórás támogatása az RTX Skin számára, továbbfejlesztették az RTX Volumetrics rendszert részletesebb fénysugarakkal és hangolható légköri hatásokkal. Emellett egy új textúra-streamelési rendszer is érkezett, amely optimalizálja a VRAM-használatot, valamint számos teljesítménynövelő és memóriafelhasználási fejlesztést is hozott.
További részletek és letöltési elérhetőségek az RTX Remix 1.0-ról az NVIDIA GitHub oldalán érhetők el.