A VKD3D-Proton 2.13 megjelent

Hans-Kristian Arntzen bejelentette a VKD3D-Proton 2.13-as verziójának kiadását, amely a Direct3D 12 API-t Vulkanra fordító eszköz Protonhoz.

A VKD3D-Proton 2.13 megjelent

Ez a kiadás új funkciókat hoz a Shader Model 6.8-hoz, interop támogatást az OpenVR / OpenXR-hez Protonon, csökkentett memóriafogyasztást az AMD kártyákon, a VK_NV_low_latency2 újraimplementálását, amely megold néhány súlyos akadozási problémát, egy ReBAR finomítást az UPLOAD halmokhoz, hogy csak 8GB VRAM feletti GPU-k használják (ezáltal megszűnnek a kis VRAM-mal rendelkező kártyák teljesítményproblémái), valamint számos egyéb javítást és fejlesztést.

Ezen kívül specifikus javítások érkeztek a következő játékokhoz:

  • Hellblade 2
  • Arma Reforger
  • Ghost of Tsushima
  • Assassin’s Creed Mirage
  • Halo Infinite
  • Shadow of the Tomb Raider

A javítások teljes listáját a változási naplóban találhatod.