Hans-Kristian Arntzen bejelentette a VKD3D-Proton 2.13-as verziójának kiadását, amely a Direct3D 12 API-t Vulkanra fordító eszköz Protonhoz.
Ez a kiadás új funkciókat hoz a Shader Model 6.8-hoz, interop támogatást az OpenVR / OpenXR-hez Protonon, csökkentett memóriafogyasztást az AMD kártyákon, a VK_NV_low_latency2 újraimplementálását, amely megold néhány súlyos akadozási problémát, egy ReBAR finomítást az UPLOAD halmokhoz, hogy csak 8GB VRAM feletti GPU-k használják (ezáltal megszűnnek a kis VRAM-mal rendelkező kártyák teljesítményproblémái), valamint számos egyéb javítást és fejlesztést.
Ezen kívül specifikus javítások érkeztek a következő játékokhoz:
- Hellblade 2
- Arma Reforger
- Ghost of Tsushima
- Assassin’s Creed Mirage
- Halo Infinite
- Shadow of the Tomb Raider
A javítások teljes listáját a változási naplóban találhatod.